Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU


1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1) Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady i warunki korzystania ze Sklepu Internetowego, zawierania umów pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem oraz prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów Sklepu.

2)Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.korisa.pl prowadzony jest przez MICHAŁ SIKORA prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą MICHAŁ SIKORA wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Długa 2, 59-930 Pieńsk, NIP 6152022677, REGON 021421580, adres poczty elektronicznej: pracownia@korisa.pl, numer telefonu: 607 074 319.

3) Nie jestem podatnikiem VAT. 
Istnieje możliwość wystawienia faktury bez VAT na życzenie klienta.

4) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy i cele przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).

5) DEFINICJE:

DZIEŃ ROBOCZY – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym : www.korisa.pl
KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, dokonująca zakupów do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
PRODUKT – towar lub usługa oferowana przez sprzedawcę w sklepie przeznaczona do sprzedaży, może mieć charakter odpłatny lub nieodpłatny.
CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/ usługi cyfrowej, także cyfrowe odwzorowanie wartości.
DOSTAWA – dostarczenie Klientowi produktu przez Sprzedawcę.
DOSTAWCA – podmiot, z którym współpracuje sprzedawca, a którego zadaniem jest zrealizowanie dostawy.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego określający zasady działania Sklepu.
SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – MICHAŁ SIKORA prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MICHAŁ SIKORA wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Długa 2, 59-930 Pieńsk, NIP 6152022677, REGON 021421580, adres poczty elektronicznej: pracownia@korisa.pl, numer telefonu: 607 074 319.
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
FILTR 18+ - podczas wejścia na Sklep akceptując, potwierdzasz że jesteś osobą pełnoletnią.

6) Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca umożliwia Klientowi przeglądanie oraz dokonywanie zakupów produktów fizycznych prezentowanych na stronach Sklepu.

7) Warunki techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Serwisu internetowego:
a) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
b) aktualna wersja przeglądarki internetowej (np. Mozilla Firefox, Internet Explorer,
Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft EDGE),
c) włączona w przeglądarce internetowej możliwość zapisu plików Cookies oraz obsługa JavaScript,
d) standardowy system operacyjny,
e) posiadanie aktywnego adresu e-mail.

8) Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

9) Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy, oraz osób trzecich.
Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Klient dokonując zamówienia, potwierdza, że jest osobą pełnoletnią.

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

1) Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem
Sklepu.

2) W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne:
KONTO oraz FORMULARZ ZAMÓWIENIA.

3) Jedną z podstawowych Usług elektronicznych w Sklepie jest KONTO. Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę:
a) wypełnienie Formularza Rejestracji
b) kliknięcie pola ZAŁÓŻ KONTO.

W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy:
a) imię i nazwisko
b) adres (ulica, numer domu/mieszkania,
c) kod pocztowy
d) miejscowość
e) województwo
f) kraj
g) adres poczty elektronicznej
h) numer telefonu kontaktowego
i) oraz hasło.
Z Konta Usługobiorca może również korzystać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa
w trakcie składania Zamówienia – z chwilą złożenia Zamówienia Usługobiorcy zostaje utworzone Konto.
 
4) Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunąć Konto (rezygnacja z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pracownia@korisa.pl lub też pisemnie na adres: ul. Długa 2, 59-930 Pieńsk.

5) Drugą podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi złożenia zamówienia w Sklepie poprzez Formularz Zamówienia, prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy.
Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym.
Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków:
a) wypełnienie Formularza Zamówienia
b) kliknięcie na Stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola DO KASY.
Do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych
(w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego.
W formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:
a) imię i nazwisko
b) adres (ulica, numer domu/mieszkania)
c) kod pocztowy
d) miejscowość
e) kraj
f) adres poczty elektronicznej
g) numer telefonu kontaktowego
oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży:
a) Produkt/y
b) ilość Produktu/ów
c) miejsce dostawy Produktu/ów
d) sposób dostawy Produktu/ów
e) sposób płatności.

6) Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

7) W celu zapewnienia bezpieczeństwa Konsumentowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacje odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.

8) Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu lub nieprawidłowościami w dostarczeniu zakupionych materiałów, Konsument może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: pracownia@korisa.pl.

9) W reklamacji Konsument powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Konsumenta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

3. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Zamówienia internetowe mogą być składane 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy, w przypadku produktu fizycznego (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, a także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
Zamówienia w Sklepie internetowym można składać poprzez Formularz Zamówienia dostępny na stronie Sklepu.


I. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień:

1) W celu złożenia zamówienia, Klient zobowiązany jest wykonać następujące kroki:
a) Zalogować się na swoje Konto lub przejść do punktu b (jeśli Klient woli złożyć zamówienie bez zakładania konta)
b) Wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku DODAJ DO KOSZYKA
c) Kliknąć przycisk PRZEJDŹ DO KOSZYKA
d) Pojawi się podsumowanie koszyka, gdzie Klient może wprowadzić zmiany – usunąć produkty, wpisać kod rabatowy lub powrócić do robienia zakupów
e) Kliknąć przycisk DO KASY (jeśli wcześniej  Klient się nie zalogował, po przejściu do kasy musi wybrać metodę relacji zamówienia):
- logowanie
- zakup bez rejestracji,
a następnie wypełnić wymagane pola
f) Następnie Klient akceptuje metodę płatności – dostępna bramka płatności Autopay oraz przelew tradycyjny
g) Klient akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności tylko, jeśli zapoznał się z ich treścią i akceptuje ich postanowienia. Akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia.
h) Kliknąć przycisk KUPUJĘ I PŁACĘ
i) Z tą chwilą wciśnięcia przycisku KUPUJĘ I PŁACĘ, między Klientem a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży produktów objętych zamówieniem
j) Jeśli Klient wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci płatności za pośrednictwem serwisu Autopay, po kliknięciu przycisku KUPUJĘ I PŁACĘ zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną wybranego serwisu płatniczego celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia.
k) Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Konsumentowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
l) Sprzedawca nie odpowiada za brak potwierdzenia zamówienia, w sytuacji, gdy Konsument podał nieprawidłowy adres e-mail, a tym samym nie ma możliwości dostarczenia wiadomości potwierdzającej zakup.
ł) Między Klientem a Sprzedającym zostanie zawarta umowa o dostarczenie produktu fizycznego.
m) W formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub, gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
n) Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikacji ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienia zgodnie z ust. m) powyżej.
p) Sprzedawca ma prawo do organizowania promocji i zmian cen produktów.
r) Po zakupie Produktu fizycznego Konsument otrzymuje produkt za pośrednictwem wybranej firmy przewozowej.

4. FORMY DOSTAWY I METODY PŁATNOŚCI

1) Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
a) przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy:
Michał Sikora
ul. Długa 2
59-930 Pieńsk
bank PKO BP
14 1020 2137 0000 9402 0242 5528
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem tradycyjnym Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
W przypadku płatności z zagranicznych banków istnieje ryzyko konieczności dokonania dodatkowej opłaty przez kupującego, w związku z kosztami przewalutowania przelewu przez polski bank sprzedawcy.
Przelewy zagraniczne inne niż SEPA wymagają doliczenia opłaty w kwocie 20 zł.
b) płatność za pośrednictwem serwisu autopay.pl - System płatności autopay.pl należy do spółki Autopay S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, NIP: 5851351185, KRS: 191781561.
- przelewem natychmiastowym
- BLIKIEM

2) Dostawa Produktu fizycznego dostępna jest tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3) Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

4) Koszt dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

5) Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

6) Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu fizycznego: 
- Przesyłka kurierska POCZTEX
- Przesyłka InPost Paczkomaty
- Odbór osobisty dostępny pod adresem: ul. Długa 2, 59-930 Pieńsk – w Dni Robocze, w godzinach od 10:00 do 18:00.

7) Termin wysyłki Produktu fizycznego (dostępnego na magazynie) do Klienta wynosi do 5 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach wysyłki, terminem wysyłki jest najdłuższy podany termin, który jednak nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych.
Szacowany termin wysyłki Produktu dostępnego na zamówienie podany jest na stronach sklepu, oraz podczas składania zamówienia, ale ze względu na ręczne wykonywanie produktów, z przyczyn od nas nie zależnych, termin wysyłki może wydłużyć się do 30 dni roboczych.
W przypadku wydłużenia terminu wysyłki Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie mailowo wraz z podaniem przyczyny.
Początek biegu terminu wysyłki Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – o terminie gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę mailowo do 2 dni roboczych. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

5. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU I ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW FIZYCZNYCH

1) Przeglądanie asortymentu Sklepu oraz składnie zamówień nie wymaga rejestracji. 

2) Składanie zamówień przez Klienta na Produkty możliwe jest tylko po podaniu danych osobowych umożliwiających realizację zamówienia. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.

6. LICENCJE ORAZ PRAWA AUTORSKIE

1) Sprzedawca informuje, że wszelkie materiały dostępne w Sklepie, w tym zdjęcia, grafiki, ilustracje, teksty, multimedia, pliki, treści oraz znaki towarowe stanowią utwory w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej.

7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY W PRZYPADKU PRODUKTU FIZYCZNEGO

1) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8) Regulaminu. Wyjątek stanowią produkty wykonywane na specjalne zamówienie Klienta, personalizowane, produkty modyfikowane wg wytycznych Klienta, lub produkty, które ze względów higienicznych nie podlegają zwrotowi. 
Zwracane wyroby ze względów higienicznych muszą posiadać oryginalne, nieuszkodzone opakowanie bezpośrednie (opakowanie foliowe, przez które można ocenić produkt, ale produkt dzięki niemu nie traci walorów higienicznych).
Zwroty przedmiotów z uszkodzonym lub otwartym opakowaniem bezpośrednim nie będą przyjmowane.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
a) pisemnie na adres: ul. Długa 2, 59-930 Pieńsk;
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pracownia@korisa.pl.

2) Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

3) Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
a) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

4) W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

5) Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia oraz zwracanego towaru od konsumenta, (po stwierdzeniu, że towar został zwrócony nieużywany oraz bez wad) zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym oraz kosztów poniesionych w związku ze zwrotem towaru). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem.

6) Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Długa 2, 59-930 Pieńsk.

7) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8) Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
a) Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
b) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

9) Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane

10) Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

9. REKLAMACJA PRODUKTU FIZYCZNEGO

1) Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi pzepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

2) Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

3) Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a) pisemnie na adres: ul. Długa 2, 59-930 Pieńsk,
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pracownia@korisa.pl.
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

4) Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

5) Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Długa 2, 59-930 Pieńsk. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca.

6) Paczki pobraniowe z reklamowanym towarem nie będą odbierane.

WAŻNE:
W przypadku wyrobów skórzanych należy:
- unikać gorących miejsc do przechowywania, np. bezpośrednio przy grzejnikach (w takich wypadkach może dojść do przesuszenia lica i skóra może z czasem zacząć pękać lub nieestetycznie wyglądać). 
- Nie moczyć, a w przypadku przypadkowego zmoczenia pozostawić do samowolnego wyschnięcia bez dodatkowego przyspieszania tego procesu np. suszarką, grzejnikiem, na słońcu, ponieważ może powstać taki efekt jak przy przegrzaniu.
Mokrej skóry najlepiej nie "tarmosić", ponieważ mokra skóra staje się elastyczna i można ją formować, przez co może dojść do deformacji.
- Wszelkie zabrudzenia najlepiej przetrzeć wilgotną szmatką, w bardziej ekstremalnych sytuacjach można używać specjalnego mydła do skór, ale przed użyciem takiego mydła najlepiej sprawdzić jego działanie w niewidocznym miejscu, ponieważ każda skóra może reagować inaczej.
- Można przechowywać w woreczku dołączonym do zamówienia, ale nie szczelnie zamknięte, ponieważ skóra jako surowiec naturalny powinna oddychać.
Reklamacji nie podlegają przetarcia, zadrapania, uszkodzenia, deformacji, itp. skóry które powstały w skutek nie prawidłowej pielęgnacji lub obchodzenia się ze skórą naturalną, która jest dość wymagającym surowcem. 
Reklamacji nie podlegają również przetarcia skóry powstałe w sposób naturalny. 
Skóra ma kilka warstw, które z czasem zależnie od intensywności użytkowania ulegają ścieraniu.
Powłoki ozdobne, jak np. brokat, są nakładane w garbarni na już gotowe skóry w celach ozdobnych, co może skutkować ich naturalnym zużywaniem, ścieraniem w trakcie użytkowania.
Produkty skórzane nie są dostosowane do podwieszania, ekstremalnych ciągnięć, naprężeń, itp. 
W takich wypadkach użytkujesz na własne ryzyko.

10. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1) Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

2) Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

3) Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

11. ZMIANY REGULAMINU

1) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn tj.: zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

2) W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384 [1] Kodeksu cywilnego, czyli Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W przypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzenie jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

3) W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

4) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

11. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat:

MICHAŁ SIKORA
ul. Długa 2, 59-930 Pieńsk
korisa.pl
 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)


– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Sklep przeznaczony jest wyłącznie dla osób dorosłych !
1. Na tej witrynie znajdują się zdjęcia artykułów erotycznych.

2. Jeżeli jesteś osobą niepełnoletnią lub jeżeli nie chcesz oglądać materiałów o treści erotycznej - opuść tę stronę !

3. Jeśli spełniasz warunki zapraszam do zapoznania się z ofertą moich wyrobów.
Wejdź do sklepuZrezygnuj